Gönderiler

1) https://www.keenfootwear.com.tr üzerinde satılan ürünlerin garantisi var mı?

Keenfootwear.com.tr üzerinden alınan her ürün %100 orijinaldir. KEEN Europe Group ve Türkiye Distribütörü EB Connection garantisi altında olup, faturalı olarak teslimatları yapılmaktadır. Firma kaydına aşağıdaki linki tıklayarak ulaşabilirsiniz.

https://www.keenfootwear.com/stores/dealers/

2) Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Siparişinizin onayından sonra ürününüzün hazırlanması ve faturalama işlemlerinin yapılmasının hemen ardından gönderime hazır hale getirilerek 4 iş günü içinde 18:00'a kadar Kargo Firmasına teslim edilir.

Teslim Süresi;

Kargo firmasının yoğunluğuna göre değişebilmektedir.

3) Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir bilgilendirme maili ve sms yönlendireceğiz. Bu mail ve sms içerisinde yazan sipariş takip numarası ile kargonuzu https://www.keenfootwear.com.tr üzerinden Siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.

4) Siparişimi seçmiş olduğum bir adrese yönlendirebilir miyim?

Siparişinizi seçmiş olduğunuz bir adrese yönlendirebiliriz. İş veya Ev adresinize sipariş gönderinizi seçtiğiniz zaman lütfen teslimat adresini belirtiniz. Alternatif bir adres belirtilmediği sürece siparişiniz fatura adresinize teslim edilecektir. Üzülerek belirtiriz ki siparişiniz kiralık posta kutularına yapılamamaktadır.

5) Sipariş teslimatında bulunduğum adreste bulunmadığım takdirde hangi işlem uygulanmakta?

Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa, Kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama daha yapar. İkinci uğramada tekrar adresinizde bulunamadığınız takdirde, ürününüz merkeze geri gönderilir ve otomatik iade sürecine girer.

6) Siparişim neden kargoya verilmedi?

Keen Footwear olarak siparişlerinizi her zaman mümkün olan en kısa teslimat süresi içinde gönderiyoruz. Nadiren de olsa bazen beklenmeyen durumlar gecikmelere sebep olabiliyor.

Bu tip gecikmelere sebep olabilecek bazı durumlar;

- Stokta kalan son ürünü satın almış ve üründe üretime bağlı defo varsa farklı depolardan yeni bir tanesi tedarik edilmeye çalışılıyorsa,

- Sipariş teslimatı indirim dönemine denk gelmişse,

- Olumsuz hava koşulları ve benzeri kontrolümüz dışında gelişen bir durum mevcutsa.

7) Faturamı kaybettim, nasıl yeniden temin edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinde faturanızın bir kopyası üyelik mail adresinize gönderilmektedir. Mail adresinize erişememe durumunda bize ulaşın kısmından mesaj göndererek faturanızın farklı bir mail adresine yeniden gönderilmesini talep edebilirsiniz.

İadeler

1) İade süresi nedir?

İadenin gerçekleştirilebilmesi için sipariş gönderi onay tarihinden itibaren 14 gün süreniz vardır.

2) İadeyi nasıl gerçekleştirebilirim?

Almış olduğunuz ürünü kullanılmamış ve orijinal kutusu olması kaydıyla 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Bu süre ürününüzün size teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Ürün iadesi yaparken sitemizde belirtilen adımları dikkate alarak yapınız.

Ücretsiz iade işlemini herhangi bir YURTİÇİ Kargo Şubesinden ÜCRETSİZ olarak yapabilirsiniz. Farklı Kargo firması ile gönderilen alıcı ödemeli gönderiler tarafımızca kabul edilememektedir. YURTİÇİ Kargo Şubelerine 974733551 cari hesap kodumuzu ve EB124C kolay iade kodumuzu belirterek işlem yapmanız yeterlidir. İade kodu ile ücretsiz olarak tarafımıza gönderebilirsiniz.

3) İade tutarı bana nasıl ve ne zaman ulaşır?

İade ettiğiniz siparişiniz bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. İade onaylandığında, kartınız bankasına bağlı olarak da para iadeniz 10 iş günü içerisinde kartınıza bankanız tarafından aktarılacaktır. Siparişiniz iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

4) Taksitli Ödemeler:

- Ödeme işleminiz yaparken taksit seçmiş iseniz ücret iadeniz bankanıza tek seferde ödenir.

- Bu aşamadan sonra bankanız bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker (ekstreye + ve - olarak yansır). Bu işlem tamamen bankanız tarafından yapılmakta olup iadenizin tamamını tek seferde bankanıza sağlamaktadır.

5) Yurt dışından aldığım ürünümü değiştirebilir miyim?

Sadece www.keenfootwear.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünleri iade olarak işleme gönderebilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR